Linkin Park gaidāmās turnejas ir izraisījušas nepārspējamu sajūsmu tās fanu vidū visā pasaulē, ko pastiprina intensitāte un iesaistīšanās, ko grupa konsekventi ir nodrošinājusi visos tās pastāvēšanas posmos. Linkin Park ambiciozie plāni, par ko liecina milzīgās arēnas, kurās tā nesen uzstājusies, sola jaunu turneju, kura spēs saglabāt tās uzstāšanās neatkārtojamo intensitāti. Aptverot Eiropu, Dienvidameriku, Āziju un Okeāniju, iespēja vēlreiz piedzīvot Linkin Park šķiet patiesi globāls notikums.
Grupas uzstāšanās dzīvajā simbolizē daudz vairāk nekā tikai akustisku baudījumu. Vizuālā produkcija un apgaismojuma sistēmas piesaista uzmanību; katra dziesma kļūst par daudz lielāku pieredzi nekā tikai laba melodija vai sākuma frāze. Klausoties grupas pamata repertuārā, piemēram, "In the End" un "Numb", fani var piedalīties kopīgā pieredzē par to, kas šķiet pilnīgi pazīstams. Klausoties koncerta pamatu, piemēram, "Bleed It Out", skatītāji var dziedāt līdzi grupai. Visos šajos un daudzos citos brīžos Linkin Park lojālie fani var vēlreiz izdzīvot iemeslus, kāpēc viņi ir nostādījuši grupu tik augstā pjedestālā gan savās acīs, gan miljoniem citu fanu vērtējumā visā pasaulē.
Pēdējo divu gadu desmitu mūzikas katalogu dziesmu saraksta ceļš ļauj grupai izcelties savā galvenajā jomā: stilistiskā evolūcija ar emocionālu kodolu, kas saistās ar miljoniem cilvēku, kuru sāpes tā ir izteikusi. Performance, kas ir Linkin Park, turpina godināt katartiskas mūzikas veidošanas mantu katartiskām pieredzēm, taču tagad ar mākslas un dzīves izpēti, kas to ved uz eksperimentālām telpām šeit un tagad, ko šīs nakts fani ir nākuši piedzīvot.
Dzīvā uzstāšanās pārsniedz tikai muzikālo priekšnesumu — tā kļūst par maņu iegremdēšanu. Spēcīgi vizuālās produkcijas elementi sinhronizējas ar dinamiskām apgaismojuma sistēmām, kas katru dziesmu pārvērš īpašā atmosfēras brīdī. Tipiskā dziesmu saraksta arhitektūra stratēģiski veido impulsu, sākot ar ikoniskām himnām, piemēram, "In the End" un "Numb", kas apvieno publiku kolektīvā katarsē, pirms tiek pētīti dziļāki kataloga celiņi.
Viesu uzstāšanās laiku pa laikam akcentē sarakstu, lai gan galvenā pieredze koncentrējas uz grupas spēju pārveidot desmitgažu māksliniecisko evolūciju par saskaņotu deviņdesmit minūšu stāstījumu. Enerģiskā atmosfēra balstās uz savstarpēju enerģiju starp izpildītājiem un publiku — parādība, kas ir īpaši intensīva starpposmos, kur Maika Šinodas repa dzejoļi saskaras ar iespaidīgiem instrumentāliem sabrukumiem.
Tikai dažas grupas ir tik fundamentāli veidojušas veselas paaudzes skaņu ainavu. Hiphopa vokāla, elektronisko tekstūru un smagas ģitāras darba sapludināšana radīja veidni, ko neskaitāmi mākslinieki ir mēģinājuši atkārtot, taču nekad nav pilnībā dublējuši. Šīs alķīmijas atklāšana reāllaikā sniedz dziļu emocionālu svaru ilggadējiem faniem.
Dziesmu saraksta ceļojums cauri divu desmitgažu kataloga materiālam atklāj grupas ievērojamo stilistisko evolūciju, vienlaikus saglabājot emocionālo kodolu, kas vispirms saistīja miljoniem cilvēku, kuri atrada savas sāpes izteiktas caur dziesmām, piemēram, "Crawling" un "Breaking the Habit". Mūsdienu izpildījumi godā šo mantojumu, vienlaikus iekļaujot grupas turpināto māksliniecisko izpēti, radot laika tiltu starp pagātni un tagadni.
Biļešu iegāde uz šiem priekšnesumiem nozīmē ieņemt savu vietu kopīgā pieredzē, kas pārsniedz tipisku izklaidi. Tas ir liecība, kā mūzikas vēsture turpina veidoties, piedzīvojot katartisko spēku dziesmām, kas ir pavadījušas personīgās cīņas un triumfus miljoniem cilvēku visā pasaulē.
Katrs piedāvājums tiek rūpīgi pārbaudīts, lai nodrošinātu, ka tas patiešām ir paredzēts pasākumam. Platformas reputācija ir atkarīga no pārdošanai paredzēto preču autentiskuma, un tāpēc tā īsteno institucionālus stimulus, kas dod priekšroku pircēja aizsardzībai. Platforma nodrošina, ka pārdošanai paredzētās pasākumu biļetes garantē to pircējam ieeju pasākuma norises vietā. Ticombo atbalsta sevi kā pircēja tirdzniecības vietu un rada institucionālus mehānismus, kas stimulē šo priekšrocību. Infrastruktūra, caur kuru tiek veikti maksājumi, ir tikpat droša kā jebkura bankas. Tā izmanto vismodernākos šifrēšanas protokolus, un visa darījuma gaita tiek apstrādāta drošos, ISO sertificētos datu centros visā Eiropā, vietās, kurām jāatbilst Eiropas mācību programmu padomes un Starptautiskās drošības standartu organizācijas prasībām, lai saglabātu nozares vadošās prakses. Neatkarīgi no tā, vai vēlaties saņemt biļetes uzreiz, saņemt tās kādu laiku pirms pasākuma vai vēlaties, lai biļetes būtu kā piemiņas lietas, ko varat paturēt, Ticombo spēj apmierināt šīs prasības un termiņus.
18.01.2026.: Linkin Park From Zero Tour Biletes
20.01.2026.: Linkin Park From Zero Tour Biletes
24.01.2026.: Lollapalooza India 2026 Festival Pass Biletes
30.06.2026.: Linkin Park From Zero Tour Biletes
11.06.2026.: Linkin Park From Zero Tour Biletes
23.06.2026.: Linkin Park From Zero Tour Biletes
1.06.2026.: Linkin Park From Zero Tour Biletes
3.06.2026.: Linkin Park From Zero Tour Biletes
12.06.2026.: Linkin Park From Zero Tour Biletes
16.06.2026.: Linkin Park From Zero Tour Biletes
23.01.2026.: Linkin Park From Zero Tour Biletes
25.01.2026.: Lollapalooza India Jan 25 Biletes
3.03.2026.: Linkin Park From Zero Tour Biletes
8.03.2026.: Linkin Park From Zero Tour Biletes
14.03.2026.: Linkin Park From Zero Tour Biletes
29.05.2026.: Linkin Park From Zero Tour Biletes
5.06.2026.: Rock AM Ring 2026 Festival Pass Biletes
5.06.2026.: Rock AM Ring June 5 Biletes
5.06.2026.: Rock Am Ring Festival 2026 - 3 Day Pass - Linkin Park Biletes
7.06.2026.: Rock IM Park June 7 Biletes
9.06.2026.: Linkin Park From Zero Tour Biletes
10.06.2026.: Download Festival England 2026 Pass Biletes
18.06.2026.: O Son do Camiño 2026 - 3-Day Pass Biletes
18.06.2026.: O Son do Camiño 2026 - Thursday Biletes
19.06.2026.: O Son do Camiño 2026 - Friday Biletes
20.06.2026.: Rock in Rio Lisbon Festival Pass Biletes
20.06.2026.: O Son do Camiño 2026 - Saturday Biletes
24.06.2026.: Linkin Park From Zero Tour Biletes
26.06.2026.: Linkin Park From Zero Tour Biletes
Brisbane Entertainment Centre Biletes
Volksparkstadion Hamburg Biletes
Linkin Park pirmsākumi meklējami 1996. gadā, kad mākslinieku un mūziķu grupa Dienvidkalifornijā sāka strādāt ar ideju, kas dažiem šķita dīvaina, bet citiem zaimojoša: Kas notiktu, ja varētu apvienot pieredzējuša MC balsi ar pērkoņainiem kliedzieniem, kas parasti saistīti ar nāves metāla grupām, un otrādi? Kas notiktu, ja nebūtu nekādu noteikumu? Patiešām, kad Linkin Park sākotnējā veidolā beidzot nonāca pie sabiedrības, aptuveni četrus gadus vēlāk, ar albumu Hybrid Theory, tieši šādas skaņas tie piedāvāja. Maika Šinodas, grupas repera-producenta, un Čestera Beningtona (kurš pievienojās 1999. gadā) apvienojums, izmēģinot dažādas, atšķirīgas šķietošas jomas, lai paplašinātu Linkin Park skaņu un padarītu to piemērotu šim pirmajam albumam, nodrošināja impulsu grupas pirmajam posmam.
Kad Beningtons 2017. gadā nomira pašnāvībā, tas iezīmēja ēras beigu brīdi grupai, kas bija izveidojusi savstarpēji izdevīgas un pilnīgi atšķirīgas muzikālās pieejas. Un pēc tam Šinodam un pārējai grupai bija jāsaskaras ar tādu vērtēšanu, ar kādu vienmēr ir jāsaskaras cilvēkiem, kuri veido mākslu. Kad repa-roks galvenokārt bija pazīstams kā jaunumsapakšžanrs, "Hybrid Theory" pierādīja, ka šo divu stilu saplūšanai var būt patiesi mākslinieciska ticamība. "One Step Closer," "Crawling," un "In the End" ne tikai nonāca rokmūzikas radio un MTV smagā rotācijas sarakstā, bet arī sasniedza vēl vienu retumu: šo dziesmu meistarība bija pietiekami cienīta, lai gūtu milzīgu komerciālu panākumu, un (tas ir papildinājums iepriekšējam apgalvojumam) komerciālais panākums bija tik liels, ka tas ievietoja visu albumu Billboard "Top 10 Rokmūzikas Albumi 2001" sarakstā, nemaz nerunājot par to, ka albums atradās Billboard "Top 200 Chart" vairāk nekā sešus mēnešus. Un, ja nekas cits, šis albums ir atkārtoti ieguvis "platīna" statusu, lai uzsvērtu, ka tas bija iemīļots ieraksts.
Tomēr, vai mūsdienu pasaulē "Hybrid Theory" vēl joprojām ir aktuāls? Ar leģendāro producentu Riku Rubinu pie stūres, Linkin Park iedziļinājās tradicionālākās roka dziesmu struktūrās, iekļaujot klavieres, akustiskas faktūras un dziesmu tekstu tēmas, kas skar plašākus sabiedrības jautājumus. "What I've Done", "Bleed It Out" un "Shadow of the Day" sniedza šo palielināto iespēju paleti. Seni draugi un grupas dalībnieki paņēma sintezatorus un ģitāras – galvenokārt Grems Pārsons, Spenss Braidons un jaunpienācēja Marens Nelsons – un pārvērta tās Motown ritma sekcijā. Jūs nekad neatradīsit dziedātāju, kas izmanto savu unikālo skaņu, kas ir problēma laikmetā, kad mākslinieki uzstāj uz to. Komerciālie rādītāji saglabājās stabili pat šajā pārmaiņu laikā. Līdz brīdim, kad viņi bija iedzīvojušies tirgus paplašinātajā ritmā, viņi guva pietiekami daudz atzinības, lai ērti parādītos daudzu sarakstu pirmajā dienā.
Biļešu pasūtījumiem ir noteikts modelis. Grupas fanu kluba locekļi saņem pirmo iespēju. Pēc tam vietējie noteiktu kredītkaršu īpašnieki saņem savu iespēju. Pēc tam ir "pirmais nāk, pirmais apkalpots" mums, parastajiem cilvēkiem. Kā tad izrādes tiek izpārdotas, ja tās vēl nav sasniegušas vietas augšējo pusi? Ticombo bieži atjaunina savus lietotājus ar jaunāko informāciju par iespējamām turnejas pieturvietām. Fanu kopienas vienmēr ir pirmās, kas uzzina, kāds varētu būt grupas nākamais solis, un tās nelabprāt dalās ar potenciāliem stāstiem. Šobrīd minētie, bet neuzticami avoti liecina, ka grupa uzstāsies "nākotnes datumā" kādā baumotā festivālā Eiropā. Neskatoties uz acīmredzama "tagad vai nekad" steidzamības trūkumu, klīstot pa minētajiem tenku kontiem, joprojām var būt pienācīgs mērķis, kaut vai tikai tāpēc, ka publiska grupas apstrāde, kas ir pietiekami liela, lai gada laikā headlinektu vairākos lielos festivālos, varētu būt arī norāde, kas, visticamāk, notiks tālāk.
Lētākās vispārējās ieejas vai augšējā līmeņa sēdvietas var atrast lielākajā daļā koncertu un pasākumu. Tomēr, ja vēlaties labāko pieredzi attiecībā uz skatuves tuvumu, vai pat ja vienkārši vēlaties izvairīties no vietas augšējās puses, jūs maksāsit krietni vairāk un iziesit cauri sarežģītākām pirkšanas mašinācijām. Tomēr iespēja nebūt nabadzīgo cilvēku sēdvietās un būt tik tuvu grupai daudziem ir diezgan vērts.
Dodieties uz pasākuma saraksta lapu, izvēlieties vēlamo datumu un sēdvietu sadaļu, pēc tam veiciet pirkumu, izmantojot drošu norēķinu procesu. Konta izveide vienkāršo turpmākos darījumus, vienlaikus nodrošinot pasūtījumu vēstures izsekošanu un saziņu par piegādes atjauninājumiem vai svarīgu pasākumu informāciju.
Cenas krasi atšķiras atkarībā no norises vietas lieluma, sēdvietu atrašanās vietas, tirgus pieprasījuma un pirkšanas laika. Vispārējās ieejas vai augšējā līmeņa sēdvietas parasti sākas ar pieejamākiem cenu punktiem, savukārt premium klases sēdvietas vai VIP paketes maksā ievērojami vairāk, atspoguļojot to trūkumu un uzlaboto pieredzi. Ticombo tirgus novērošana atklāj cenu diapazonus konkrētiem pasākumiem.
Oficiālie pārdošanas datumi sakrīt ar turnejas paziņojumiem, parasti strukturēti ar iepriekšpārdošanas periodiem fanu kluba biedriem vai kredītkaršu īpašniekiem, kas notiek pirms publiskās pārdošanas. Sekojot grupas oficiālajiem paziņojumiem un aktivizējot Ticombo paziņojumus, jūs saņemat tūlītējus brīdinājumus, kad biļetes nonāk tirgū, maksimāli palielinot jūsu iespējas nodrošināt vēlamās iespējas.
Potenciālais turnejas maršruts aptver lielākos starptautiskos tirgus Eiropā, Dienvidamerikā, Āzijā un Okeānijā, ar norises vietām, sākot no intīmām arēnām līdz masīvām stadionu aprindām. Apstiprinātie datumi parādās Ticombo platformā, tiklīdz tie tiek paziņoti, nodrošinot vispusīgu turnejas informāciju un tiešu piekļuvi biļetēm uz visiem pieejamajiem priekšnesumiem.
Queens Of The Stone Age Biletes
Florence and the Machine Biletes
Rainbow Kitten Surprise Biletes
Electric Light Orchestra Biletes
Nick Cave & The Bad Seeds Biletes
Informācijas ainava ap potenciālajiem turnejas paziņojumiem joprojām ir dinamiska, un fanu kopienas un mūzikas nozares iekšējie cilvēki uzrauga sociālo mediju kanālus un oficiālos grupas paziņojumus, lai atrastu mājienus par nākotnes plāniem. Lai gan oficiāli apstiprinājumi par festivāliem, piemēram, Rock am Ring vai Rock im Park, nav saņemti caur oficiālajiem kanāliem, grupas vēsturiskās attiecības ar lielākajiem Eiropas festivālu posmiem liek domāt, ka tie joprojām ir ticami nākotnes uzstāšanās vietas.
Sekojot oficiālajiem grupas sociālo mediju kontiem, abonējot norises vietu biļetenus tādām vietām kā Estadio Nacional Santiago vai Groupama Stadium Lyon un uzraugot Ticombo platformu, lai saņemtu jaunus biļešu sarakstus, nodrošina agrāko informāciju par apstiprinātajiem datumiem. Kad paziņojumi tiek saņemti, laika periods starp sabiedrības informētību un biļešu trūkumu var samazināties līdz dažām stundām, padarot sagatavošanos un ātru reaģēšanu par būtisku.